Thursday, April 21, 2011

..CITA-CITA


Sekarang dah pun bulan April nak masuk bulan 5 dah. Ada ke patut aku baru ada cita-cita. Pening la aku mencari diri sendiri. Aku pun da tak tahu macam mana. Tapi aku akan berusaha bersungguh-sungguh dan capai cita-cita aku. Tapi kenapa aku begitu konfius dengan diri sendiri?? Konfius dengan kerja dan konfius dengan perasaan. Macam mana aku nak mengatasi masalah ini??

Aku tak kenal siapa diri aku. Dan aku terlalu banyak membiarkan anasir luar menguasai diriku. Bagaimanakah aku sebenarnya??Apa yang aku mahu??Apa yang aku inginkan?? Bagaimana aku mahu mengenali diriku sendiri??Dimana harus ku cari jawapan???

Hidup dalam tekanan perasaan. Tetapi aku masih belum hilang keyakinan diri. Aku masih kuat,mencari kebahagiaan hidup. Apa yang aku inginkan, semoga semua orang berbahagia selamanya. Andai aku bisa membahagiakan orang lain, aku akan bahagiakan diri sendiri. Tetapi bagaimana aku harus

No comments:

Post a Comment