Sunday, February 13, 2011

..AKU RINDU NAK BERSOSIAL

Wooo...da lama wa x lepak2 dowh rindu nyer..rndu kat member2 kat ipoh teringat lak mase makan kat dataran..sedap dowh makan lewat malam ngan member2..rindu ar nak ulang balik sejarah silam..time tu paling indah hidup aku xde nak pening2 kepala. syok jerrr memanjang...skang da xkuar malam sejak pindah balik negeri ni dilarang bersosial lak ape leh wat. geng sekepala pun xde jumpa lagi ni..

kat sini member2 pmpuan semua jenis sopan mane ader yang suka lepak malam2 aku je pembawa wabak tapi tak cukup kuat sebaliknye aku yang x di kasi kua..sempit otak tol...tapi kalo aku kua lepak sorg2 mlm2 x sihat lak orang tengok da la aku ni pompuan comey lak tuh...hiii konon la comey

Mak aihh....rndunya nak bersosial..nak rasa angin malam..nak tengok cahaya lampu...nak bergelak ketawa....bila lagi aku dapat rasa macam ni yer...

xpe la nak wat macam mana ok juga life aku skg ni selamat dan terlindung...kat luar kan terdedah pada bahaya aku ni kan pmpuan kne la jga keselamatan elakkan tempat yang terbuka.....

wooo...tah ape merepek ni...x sihat agaknya...haaaa....waa chaw lu ahhh
daaaaa.............

No comments:

Post a Comment