Friday, February 18, 2011

..LOVE STORY

Dulu masa belum ada boyfriend selalu aim nak lelaki yang baik hensem kacak kaya la putih la romantik la...tu sebab kita tak tahu apa erti cinta always nak yang perfect...nobody perfect in this world..
if dapat yang hensem belum tentu kaya, if dapat yang kaya tapi kedekut pula.. pendek kata tetap ada kelemahan..
based my experience.. aku tak demand macam2 pun and of course la semua ex bf aku ni starting dengan persahabatan. That why la ramai orang cakap kalau bersahabat berlainan gender berakhir sama ada dengan percintaan atau berakhir dengan perpisahan..
kalau nak kira kawan aku ada lah cuma beberapa orang jer.. kawan dekat kelas and kawan dekat rumah..so kawan sekadar teman berbual, teman makan,teman belajar..setakat itu saja lah..tapi syukur ada juga orang yang nak jadi kawan aku..berbalik pada teman berlainan gender..actually aku ni jenis yang free life and easy going..so sesiapa yang datang dekat pasti akan jadi fren la..tapi betul kah seorang lelaki akan benar2 perlukan sahabat perempuan?i dont think so..mungkin ada niat lain tapi siapa yang tahu kan..
masa first kapel dulu camtu la mula2 kawan pastu i love u n u love me tapi lama2 perasaan tu hilang dengan sendirinya bila da jauh kan
yang kedua ni rockers..dia memang suka aku dari first time jumpa lagi..tengok muka aku x berkelip..tah ape yang dia fikir..yang ni memang gentleman tapi kurang enak sebab die ni younger than me 2 years babe..not my taste..tapi maturity lebih dari aku yang da tua ni..aku layan macam kawan jer sebab nothing special yang aku rasa tentang dia..dia ni ala2 punk juga la rambut tegak jer masa mula jumpa..esok2 jumpa lagi rambut da potong..aku tanya la dia "eh,mane rambut semalam" dia gelak jer tau la kena perli. hehe...so tiap2 hari jumpa aku tetap anggap dia kawan jer well dia terus terang cakap suka tapi aku layan jer tp tak pernah pulak aku cakap sayang kat dia..seronok kawan dengan dia ni..dia kalau datang jumpa selalu bawa geng bukan sorang 2 tapi 5 6 orang. dia ni da macam taiko so aku ni kawan2 dia respek la siap kakak lagi..syok tau kalau lepak meriah jer pastu kalau ada perempuan tengok mesti jeles diorang semua lelaki aku sorang jer perempuan..tu la kelebihan jadi awek taiko haha..tapi tak lama pun sebulan pastu balik dekat ex bf..namanya  jer taiko tapi leleh babe..first time tengok lelaki nangis..kejam ker aku?aku tak pernah cakap aku suka tapi aku layan macam aku ada hati juga la..memang ada hati tapi sikit2 jer la..hehe...so aku pun lupakan dia..letih gak ari2 geng dia ni call tanya itu tanya ini nape tinggalkan bos diorang...ha jawab la sendiri..affair ngan bos samseng nak mampus agaknye..nasib dia jenis samseng yang budiman tak buat apa2 pasrah jer kena tinggal..sori babe lukakan hati u..i tak bermaksud macam tu juz we does not mean together..
well...ending la kat situ..tapi kadang2 dia still call juga tanya kbr and aku layan macam kawan la no more than that..
so..aku kembali bercinta jarak jauh dengan bf lama..bercinta la bagai nak rak hphone da macam nyawa la masa tu. then aku berhijrah la ke tempat lain. Pastu aku kenal dengan beberapa orang lelaki well mula2 memang la kawan pastu nak declare kapel la plop..so da tak minat terus terang la aku cakap kat diaorang aku da ada yang special da so if nak kawan aku no problem more than that cannot la..so diorang terima hakikat and lama2 hilang camtu jer..nak dijadikan cerita berkawan rapat lak dengan sorang mamat ni..bf aku yang sekarang ni la..nama dia fareez. nak kata kacak tak juga tapi sedap mata memandang la sama macam aku juga la xcantik tapi tak jemu memandang..ewah puji diri sendiri lak..so at the first sight memang xde ape perasaan cuma perasaan nakal nak mengusik so saje jer senyum wat muka comey..konon la..tapi dia wat muka selambe jer balas senyum gitu jer..eh die ni bukan senang aku nak senyum kat orang x dikenali. so macam tu laaku pun tak tau apa yang special sangat aku pada dia sampai dia beria nak kat aku walaupun aku da gitau aku da ada bf tapi dia still xnak tinggalkan aku..sampai la hati aku yang sentiasa lemah dengan godaan ni pun terjatuh sayang lak kat dia..nak wat macam mana kalau da jodoh kan elak macam mane pon dia tetap datang pada kita..so sekali lagi aku jadi kejam mengecewakan hati lelaki yang benar2 sayang aku dengan ikhlas yang banyak berkorban. Pada encik rizal saya minta maaf saya tak boleh halang perasaan cinta pada insan yang sentiasa dekat di hati ni..maafkan aku yer..aku memang sayang kat dia tapi aku sayang fareez more than that nak wat macam mana.. So sekarang ni rasanya aku da tak nak dah jatuh cinta pada siapa2 dah..aku nak belajar setia pada orang yang aku sayang..jadi pada cik abang aku AHMAD FAREEZ...cepat la balik sy rindu gila kat awk tau..


No comments:

Post a Comment