Wednesday, February 9, 2011

..CELARU

Otak sekarang da x le nak berfungsi dengan betol daa..apa masalah yang melanda diriku ini??

Semalam masa kat traffic light sekali pandang aku tengok dari belakang macam bf aku daa. Macam nak jatuh jantung aku tak kan la dia balik tak bagitahu aku. Pastu bila  pandang muka eh orang lain la. Wat terkejut jer la.

Pastu tadi aku pegi temankan kawan aku ni beli berus gigi sebab berus gigi dia tertinggal kat rumah mak dia. Semalam dia balik rumah mak dia hari ni satu ari dia tak gosok gigi. Tak senonoh punya kawan.
HAHAHA...!!!

Nak citernye.. Masa kat pintu masuk Pantai Timur sekali lagi aku nampak mamat yang macam bf aku.. Confuse aku seketika. Tapi cepat-cepat aku ingatkan diri aku itu bukan dia. Dia yang aku rindu tak mungkin ada kat situ. Maknanya aku ni gila bayang ker??? Argh.. x mungkin laa..

Da lama betol lost contact ngan bf aku da dekat 3 bulan juga la tak sms tak call nak wat macam mana dia tengah training..nak jadi tentera konon..ikut suka dia laa. tapi aku lak yang jadi mangsa kena tinggal sorang2 tak pe bukan laki aku lagi..kan3

Abah da cakap awal2 tak payah la nak ada relationship ngan askar..susah nanti tapi nak wat macam mana dulu masa first kenal dia bukan tentera. Sekarang baru jadi tentera. Tak nak kasi dia jadi tentera umi n abah dia pula yang nak dia jadi tentera.. Anak tentera kan..ikut jejak langkah bapak.
Tah la apa penghujung kisah kami ni aku pun malas da nak fikir banyak2.

Aku pun da penat sangat hari ni aku pun tak tau kenapa mungkin sebab tak cukup tidur atau tah laa..berpinar-pinau je rse biji mata pinggang pun da sakit2 macam orang tua la plop..Adeii...

Ok laaa...tak larat da rasa.. Nak tido awal malam ni..


No comments:

Post a Comment